Pár minut ticha

Slova jsou zbytečná, ale nedá mi to…

Published in: on Leden 24, 2008 at 2:55 pm  7 komentářů  

The URI to TrackBack this entry is: https://zufanka.wordpress.com/2008/01/24/par-minut-ticha/trackback/

RSS feed for comments on this post.

komentářů 7Napsat komentář

  1. Ach jo.Nevěřila jsem,že se dokážu téměř rozplakat nad fotkami nějakého herce…
    Ale Heath byl láska mého útlého mládí,první a poslední chlap,kterého jsem si dala na plochu PC(ok,ve třinácti,ale to je jedno:-)) a kterého jsem si dokonce vystřihovala z časopisů.:-)(taky v těch třinácti:-))
    Asi založím klub truchlících odrostlých fanynek.Vypadá to,že nás bude dost…

  2. Tak já jsem se stala fanynkou až v mírně odrostlém věku se Zkrocenou horou 🙂 Ale jestli založíš klub, tak dej vědět, ráda přijdu na návštěvu…

  3. ehm…asi jsem to nepochopila…on umřel?

  4. Ano, bohužel. Před dvěma dny…

  5. ale chudák… 28 let prý mu teprv bylo :-(( zařadí se na hvězdné nebe mezi Freddieho Mercuryho, Cliffa Burtona, Kurta Cobaina a další…

  6. Rivera Phoenixe, Janis Joplinovou, Michaela Hutchinse… Věk 27/28 se zdá být nějak přelomový…

  7. Holky, vzpamatujte se. To neni zadny osud, prelomovy vek apod. Lidi se zabijeli a umiraji v ruznem veku – mladsi i starsi 😦


Zanechat Odpověď

